موثرترین راهکارهای رنگ کردن موهای سفید با محصولات گیاهی – رنگ مو زیتونی نسکافه ای عسلی


موثرترین راهکارهای رنگ کردن موهای سفید با محصولات گیاهی

موثرترین راهکارهای رنگ کردن موهای سفید با محصولات گیاهی – رنگ مو زیتونی نسکافه ای عسلی

رنگ کردن موهای سفید – رنگ مو زیتونی نسکافه ای عسلی – سالن تخصصی و خدمات رنگ مو آرامیس مد در این مطلب به شما دوستان مجرب ترین و موثرترین راهکارهای رنگ کردن موهای سفید با محصولات گیاهی را آموزش می دهد. پس اگر به دنبال بهترین راهکارهای خانگی و بدون استفاده از محصولات شیمیایی برای پوشاندن موهای سفید تان هستید، توصیه می کنیم این مطلب ارائه شده توسط آرایشگاه آرامیس مد حرفه ای ترین سالن رنگ و مش مو در محله های فرحزاد و بلوار مرزداران را تا انتها مطالعه کنید.                       

رنگ کردن موهای سفید در خانه با استفاده از محصولات طبیعی -رنگ مو زیتونی نسکافه ای عسلی :

زمانی که تارهای سفید و یا به عبارتی خاکستری بین سایر موها نمایان می شود، بیشتر افراد بخصوص خانم ها دچار استرس و نارحتی در خصوص از دست رفتن زیبایی موهایشان می شوند. برای بعضی از افراد استفاده کردن از رنگ موهای شیمیایی ممکن است باعث زیاد شدن تعداد موهای سفید آنها شود. بیشتر افراد در این مواقع ترجیح می دهند از محصولات طبیعی و در خانه برای رنگ کردن موهای سفید بهره ببرند.

پوشاندن موهای سفید با استفاده از رنگ های گیاهی:

برای اینکه بتوانید موهای سفیدتان را بدون استفاده از محصولات شیمیایی پوشش دهید، راهکارهای گیاهی زیادی وجود دارد. سالن زیبایی آرامیس مد در بین راهکارهای مختلف گیاهی موثرترین و بهترین آنها را که بیشتر مواد مورد نیاز این روش ها در دسترس نیز می باشند، را در ادامه این مطلب به شما دوستان ارائه می دهد.

رنگ کردن موهای خاکستری و سفید با چای سیاه

رنگ کردن موهای خاکستری و سفید با چای سیاه

راهکار اول: استفاده از چای سیاه

یکی از ساده ترین و در عین حال در دسترس ترین روش های رنگ کردن موهای سفید با استفاده از محصولات گیاهی، روش طبیعی پوشاندن موهای سفید با استفاده از چای سیاه می باشد.

  • مواد لازم:

برای پوشش دادن به موهای سفیدتان با استفاده از چای سیاه شما به یک قاشق غذاخوری از این نوع چای و یک فنجان آب احتیاج دارید.

  • روش تهیه:

یک قاشق غذاخوری از چای سیاه را داخل یک ظرف مناسب ریخته و یک فنجان آب به آن اضافه کنید، سپس ظرف را روی شعله قرار دهید تا جوشانده شود. بعد از جوشیدن شعله را خاموش کنید تا ترکیب شما علاوه بر استراحت کاملا سرد شود.

  • روش مصرف:

برای پوشاندن موهای سفید با استفاده از این ترکیب یک مرتبه در هردو هفته موهای سفیدتان را به ترکیب چای سیاه آغشته کنید و سپس با آب شستشو دهید. این کار باعث رنگ گرفتن موهای سفید شما می شود.

سنتی ترین روش رنگ کردن موهای خاکستری و سفید

سنتی ترین روش رنگ کردن موهای خاکستری و سفید

راهکار دوم: استفاده از حنا

یکی از قدیمی ترین و مجرب ترین روش های رنگ کردن موهای سفید بخصوص در بین مردم ایران استفاده از حنا برای پوشاندن موهای سفید می باشد.

  • مواد لازم:

برای پوشاندن موهای سفید با استفاده از حنا شما به ۲قاشق چای خوری برگ چای سیاه، ۱ قاشق غذاخوری آبلیمو و ۴قاشق غذا خوری از حنا که به صورت پودر و حتما خالص باشد، احتیاج دارید.

  • روش تهیه:

ابتدا به مدت یک شب اجازه دهید تا حنا داخل یک فنجان آب کاملا خیس بخورد. در بخش دوم چای را با اضافه کردن یک لیوان آب به آن کاملا بجوشانید، سپس اجازه دهید کاملا سرد شود. در ادامه کار حنای خیس خورده، آبلیمو و ترکیب چای سرد شده را داخل یک ظرف مناسب ریخته و خوب بزنید تا کاملا باهم ترکیب شوند.

  • روش مصرف:

برای اینکه بتوانید سفیدی موهایتان را با استفاده از این ترکیب به طور کامل پوشش دهید، بهترین کار این است که هرماه یک مرتبه این ترکیب را روی موهایتان ماساژ دهید و بعد از گذشت یک ساعت موهایتان را با استفاده از شامپو شستشو دهید.

رنگ دادن به موهای سفید با استفاده از گیاه مریم گلی

رنگ دادن به موهای سفید با استفاده از گیاه مریم گلی

راهکار سوم: استفاده از مریم گلی

یکی دیگر از روش های موثر در رنگ کردن موهای سفید با استفاده از محصولات گیاهی، پوشاندن موهای سفید با استفاده از گیاه مریم گلی می باشد.

  • مواد لازم:

برای رنگ کردن و یا به عبارتی پوشش دادن به موهای سفید با استفاده از مریم گلی....

برای مشاهده ادامه رنگ کردن موهای سفید با محصولات گیاهی اینجا کلیک کنید.

 

 

 

 

 

مرجع:

http://aramismode.com/رنگ-کردن-موهای-سفید-گیاهی/



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: